sunnethikayem

kız gözüyle toplanmış anı örnekleri

sivrisinek ısırır gibi

with 2 comments

opaqBu da bir kız anısı olsun,bilmem becerebilir miyim.  17 yaşında bir kızım lisede okuyorum,Kız olarak doğdum.Erkek kardeşim gibi bir pipim olmadı,yazacağım kardeşimin sünneti için, O beni karşıtcins olarak görmediği için. Kızlarında pipisi var sanıyor. Annem babam şakayla karışık Sünnet olacağını söylediğimiz zaman. Bana gizlice gelip çok acıyıp acımadığını bile sormuştu. 4,5 yaşındaki kardeşime bir şeyim  olmadığını nasıl anlatırdım.

-Birazcık acıyor işte.

*Çok mu ?

-Birazcık dedim ya.

*Ne gibi ?  sivrisinek ısırır gibi işte. Sivrisinek  , başımdan savuşturmak için söyledim.

Kardeşim küçük olduğu için onu ablalık görevi olarak çişe ben götürürüm,annem yoksa banyo yaptırırdım.. Pantolonunu kemerini takamaz bazen çocuklar. Hoş bizimki daha utanmayı  öğrenememişti, bazen altı çıplak dolaşırdı evin içinde. Erkek çocuk olduğu için özgür bıraktık. Ben kız olduğum için utanmayı daha erken öğrendim sanırım.

Bir gün çook komik birşey oldu. Bizim ufaklık, altı çıplak dolaşıyor yine.. Ben  bilgisayarda önemsiz chetleşirken filan, geldi yanıma. Evde rahatım diye etek giyerim genllikle.  Kucağımın üstüne oturdu ayağımın ucuna pipisini getirdi. Koyu okul çoraplı bacağımın üstüne yeni banyo yaptığı beyaz pipisini oturttu.*Göster bakalım nasıl kesilecek bu pipi ‘ demez mi ?   Kafasına takmış sünnet olayını.

Naapsak! naapsak,düşündüm, Güldüm kendi kendime kahkaha attım. Tırnaklarımla azıcık kıstırdım, çimdikledim. *Tamam dedi,  tatmin oldu.

1 ay sonra, Çimdik işareti kardeşimle aramızda bir işaret oldu.  Annem babam sünnete çocuğu ikna etmek için ne kadar  uğraşsa bu kadar rahat olmazdı.  Sünneti oldu. Evde 3 ay çok acılı olmasına rağmen kardeşimle aramız iyi.  Tırnak kıstırma  işareti aramızda bir işaret olarak kaldı. Aradan 6 ay geçti. Kardeşim sünnet olduktan sonra utanmayı öğrendi. Artık bana göstermiyor. Sadece annem yıkayabiliyor . Evde hiç Nü bir adam olarak dolaşmıyor. Galiba eski halini sanırım çok özleyeceğim.  Keşke çocuk kalsak hep.

(Nihal , İzmit yaş : 17.5 )

Written by saklidunya

08 Mart 2013 06:58

Kızların anıları kategorisinde yayınlandı

Tagged with , , , ,

2 Yanıt

Subscribe to comments with RSS.

  1. Toplumumuzda gizli kalmış anılar mutlaka vardır bunların biraraya getirilmesi çok güzel olmuş keşke herkes tek bir köşede anlatabilse, Sünnet bu toplumun kültüründen bir parçadır . Fobileri korkusu heyecanı ve örf adetleri vardır. Bir çocuğun gözündeki korkular o esnada o ana kadar gelişen olaylar küçük bir beynin içinde yaşanan korkular, yapılan teskinler unutulmamalı. Birde olayın kız gözüyle olması ayrı bir hava katmış bu öykülerin devam edilmesi gerekir.

    faruk faruk

    29 Mayıs 2013 at 06:26

    • umarım başkaları da anlatır bizde paylaşırız. yorumlarınız için teşekkür ederim

      saklidunya

      09 Haziran 2013 at 21:04


Yorum bırakın